Alexandra Nyberg

Trots och trötta ögon
Hallå,
jag sitter med en kaffe och tidning framme och bara försöker ta det lite lugnt medan Sigge pysslar lite med sina leksaker. Gårdagen var en riktigt jobbig dag (och lång!), jag började med att rida vid 6.30 på morgonen och sedan gick Sigge och jag till öppna förskolan. Efter det somnade Sigge men sov endast 45 minuter, han bör sova minst 1,5 timme.. Så ja, ni förstår nog att resten av dagen bestod av utbrott, gnäll och en väldig massa delade meningar om maten skulle vara på tallriken eller golvet.. suck!
 
 
Gårdagen bjöd i alla fall på ett underbart väder och vi tog två långpromenader i det härliga vädret. Nu börjar det bli så vackert på träden och jag vet att det kommer säga swish innan allt är borta så det är bästa att njuta, NU!
 
 
Idag började jag morgonen med ett viktigt telefonsamtal och sedan har det rullat på här hemma, Sigge har återigen bara sovit ca 40 minuter och är trött. Jag har gjort allt i min makt för att han ska sova lite till för att inte få samma eftermiddag som igår, än har jag inte lyckats.. andas, in och ut..