Alexandra Nyberg

Frisk igen

God morgon!

Här har det varit sjukligt tyst och sjuk är just vad jag varit.. 
idag är första dagen på flera dagar jag vaknar upp och känner mig som en vanlig människa igen utan värk i kroppen. Jag blir sällan sjuk, mest förkyld men från i lördags har jag haft hög feber, huvudvärk, illamående och så ont i kroppen! Natten mellan söndag och måndag var värst, jag frös så jag skakade trots täcke och två filtar, när jag spände mig så resulterade det i att jag senare vaknade med nackspärr, ah.. inget slut på eländet alls. 
Men, nu lämnar vi sjukdomen där och ser fram mot att bli helt frisk (fortfarande lite halsont och snorig) och ser fram mot resten av veckan. 

Ikväll ska jag och Karin på clinic med Sylve och Lisen Bratt Fredricsson, ska bli jättekul! 
På torsdag är vi bjudna på middag hos Eric och Lovisa vilket också ska bli jättekul! Allt som händer mellan där är att vi som alltid ska försöka få ihop livet, ta beslut om kakel, klinker och bänkskivor, leka med Sigge och leva helt enkelt. 

Nu, kaffe! 

#1 - Josefin

Så tråkigt att behöva vara sjuk, tur det är på bättringsvägen för dig! :)