Alexandra Nyberg

Det snöar
Ja det snöar faktiskt och det tycker jag är supermysigt! 
Jag tjuvstartade julen redan i fredags genom att smaka på årets glögg och lyssna på julmusik. Såå mysigt! 
(null)

(null)

I fredags blev jag också med planta, bebisplanta! Visst är den söt. Jag ska vårda den allt jag kan och hoppas, hoppas att den växer upp till en stor och ståtlig växt! Vad stolt jag skulle bli! Hehe! 
(null)

(null)

Annars tillbringade vi helgen i Danmark på badhotellet The Reef. Fullt kaos, ungar och folk överallt och inte en lugn stund på hela helgen. Helt slut i söndagskväll, hela familjen, hehe! Men roligt för Sigge älskar att bada så det var en lyckad resa, även om jag kommer välja ett badhus lite närmare nästa gång.. 
Har ingen bild på helgen så ni får en från igårmorse, en magiskt vacker morgon! 
(null)