Alexandra Nyberg

Terapi i stallet

Igår spenderade jag kvällen i stallet med Corolla. Vad jag har saknat det! Det är slappt och skönt att ha dem på bete men så skönt med lite kroppsarbete igen som stallet faktiskt ger. Gick ca 8000 steg i stallet igår (ink promenad i skogen) men ändå! Det blir mycket "spring" i stallet och det kändes i kroppen igår när jag kom hem. 


Corolla verkade också nöjd över att vara hemma. Vi myste och pysslade i stallet och tog en mysig kvällspromenad i skogen med avbrott för pussar, godis och försök till selfie? Hur svårt kan det vara? Omöjligt.. 

Vad jag har saknat att umgås ordentligt med min fina prinsessa. Kände mig som en ny människa igår när jag kom hem! Bästa terapin är stallet och hästarna, helt klart!


Efter promenaden lyxade vi med betfor medan jag tvättade svansen och Corolla verkade inte misstycka! 

#1 - My

Åh vad mysigt <3

#2 - Ebba Carlström

Håller med när det gäller tagning av selfie. Det verkar vara omöjligt att stå stil då... :)