Alexandra Nyberg

Solig fredag!

Fredag! Solen skiner och jag startade morgonen med en långpromenad och nu har jag precis bränt av ett träningspass här hemma. I skrivande stund står jag på balansbrädan, på ett ben, hej multitasking, hehe! Tidigare i somras gjorde jag illa mig i knäet så just nu är det rehab för att bygga upp musklerna kring mitt knä igen. Trist men ack så viktigt! 


Igår passade mamma Sigge medan jag och Clara städade ur hela stallet. Skrubbade och gjorde fint inför söndag då Corolla flyttar hem igen. Finns det något bättre än att spåna upp en nystädad box med vitt fluffigt spån? Samma känsla som när man byter lakan hemma ungefär, hehe. 


Att röja i lådor är det bästa Sigge vet och igår när vi var i stallet fick han röja bland Claras saker. Vilken lycka! 

#1 - NORRSKEN EMMA

ha en fin fredag =)

kram

#2 - Ida

Asså hur söt och go är han inte?!