Alexandra Nyberg

I'm back
Hur börjar man ett inlägg när bloggen varit nästintill död i flera flera veckor? Jag vet inte, men jag gör ett försök..
Bloggpausen var inte planerad, det bara blev så och det var välbehövligt och det värmer i hjärtat när flera har hört av sig och undrat och likaså när jag ser på statistiken att ni klickar in här, varje dag, fortfarande. 
 
Så nu är det dags, nu kör vi!
 
Vad har hänt sedan sist? En väldig massa, jag ska ta det lite pö om pö så det inte blir för mastigt för er alla att läsa.
 
Jag kan börja med min status idag, jag har vaknat med lite ont i halsen, riktigt trist. Andreas jobbar och Sigge sover just nu (vågar knappt skriva det, men så är det). 
Vädret? Är precis som det har varit i princip hela sommaren, molnigt med lite blå himmel på sina ställen och ca 18 grader.
Våra planer för dagen? Leka, leka, leka. Vara ute, gå promenad, cykla. Handla lök (vilken vuxen människa har inte lök hemma..?) till middagen, hälsa på Corolla på betet och hälsa på Daisy hos mamma och vattna mammas blommor. 
 
För övrigt har vi haft en underbar semester som tyvärr tog slut för ett par veckor sedan och just nu är vi ganska mycket själva på dagarna då alla andra jobbar eller är iväg på semester med familjerna. Vi hänger inte läpp för det utan kämpar på. Sigge är dock ett underbart sällskap, glad och påhittig varje dag, kreativ och rolig och hittar på en massa skoj. Jag kunde haft det värre, helt klart.