Alexandra Nyberg

Hälsningar från Hong Kong
Godmorgon från Hong Kong!
Idag är sista hela dagen här och imorgon åker vi hem på kvällen. Bloggen har legat i lä och det är helt enkelt för vi bor i världens minsta rum med ganska dåligt internet så jag vill inte slösa tid på att sitta på rummet och blogga när jag är i en sån häftig stad!
 
Häromdagen var vi ute på någon anordnad barrunda och vi hade jättekul, vilket gav resultatet att vi igår var ganska sega och trötta men då regnet öste ner så gjorde vi kulturella saker som gick på bio och museum. Bion var en IMAX 3D bio med jättesköna stolar så jag sov under hela filmen och jag har inte sovit så gott en enda gång hittills under resan så det var skönt.
 
Jag dras dock med en nackspärr som påverkar mig väldigt mycket, jag kan inte vrida huvudet ordentligt och det strålar ner i axeln och sidan på ryggen..
 
Bjuder på kassa mobilbilder sålänge..
 
 
#1 - Emma

Åååh tack så mycket! Det tycker jag absolut att du ska göra! Känslan är obeskrivlig! :) Jag hade testat att springa så långt en gång innan, men annars har jag bara sprungit 10 km som längst och det är inte många gånger. Så jag hade inte löptränat så mycket inför loppet :) Men det kan nog vara bra att testa springa så långt innan, så man vet att man klarar det, det kan ge en lite självförtroende :) Men kan du springa 10 km så kan du springa 21,1 km, det är jag övertygad om :D

#2 - Ida

Hej vännen! Hur känns det att vara hemma? :)
Jag hoppas du har haft en härlig resa !

Kram på dig

#3 - Clara

Börja blogga igen!