Alexandra Nyberg

Jag har blivit med iphone
Igår var allt lite rörigt och lite mycket.
Efter jobbet åkte jag ner till stan och träffade Andreas, Nina och Erlandsson på en fika ute i solen. Hur trevligt som helst :)
Efter det åkte jag och Andreas till A6, kikade lite och sedan hux flux stod jag där med en iphone i näven.
Hem och installera den och helt plötsligt slutade internet på min dator att fungera.
Försökte blogga från mobilen men det var helt omöjligt kändes det som :/

Så nu har även jag fastnat i iphone träsket, måste bara lära mig den. Kunde knappt sätta på väckarklockan för det heter tydligen "påminnelse" - om vadå? Påminnelse om att gå upp? Som man skulle glömma det på morgonen, haha.

Ett sista dödsryck hördes från min gamla mobil imorse när alarmet sattes på och jag hörde Beyonces låt If I were a boy. Den som jag har vaknar upp till så många gånger, trots att mobilen inte har sim-kort längre så är den mig trogen och väcker mig på morgonen. Nästan så jag fick lite ångest.
Älskar faktiskt sony ericssons mobiler och nu sitter jag här med en iphone jag knappt kan ringa från, haha!

Ja, det kommer säkert lösa sig med tiden..

Efter jobbet idag ska jag möta Linnea på en fika, var hur länge sen som helst vi sågs så det ska bli kul!
Sen måste jag stressa hem och packa, imorgon efter jobbet sticker älsklingen och jag till sälen. Ja, det bestämdes lite hastigt och lustigt i veckan här :)


Igår när älsklingen lekte med min iphone och jag roade mig med webbkameran :)