Alexandra Nyberg

Måndag 30 maj
Måndag och en ny vecka, för er som jobbar, vi försöker göra något "normalt" av vår tid också.
Inatt har vi sovit gott men runt 8.30 började morgonen med ett mindre kaos då Sigge drog ut sin sond (två gånger!!), blev så ledsen när sköterskan skulle sätta dit en ny och sedan kräktes han ner hela sängen, allting tog lite tid och han blev väldigt hungrig och sedan avslutade han frukosten med att spy ner mig också. Jaja, trots den kaotiska morgonen känner jag mig på gott humör. Solen skiner ute och Andreas är iväg nu, tar hand om Texas och hämtar rena kläder, senare ska jag försöka träna lite och gå till A6 för att införskaffa lite saker som vi behöver, både till mig (typ större bh - panik!!) och till Sigge. 
 
Jag är lite ledsen för att jag missar allt vackert som försommaren bjuder på, varenda cell i hela min kropp skriker efter att få vara ute i naturen och njuta av allt vackert just nu. Ni andra som har den möjligheten - njut!
 
Vägen förbi Järstorp där jag körde varje morgon till jobbet, så vackert! Nästa gång jag får chansen att åka förbi här är allting säkert överblommat.. 
 
 
Jag älskar syrener, det påminner om skolavslutningen och det är den blomma jag tycker luktar godast!