Alexandra Nyberg

Lördagkväll
Här ligger jag i soffan och anstränger mig för att ens orka se på mello. Shit vad ointresserad jag är men jag kan väl inte gå och lägga mig kl 21 en lördagkväll.. eller? Tja, går man upp kl 5 varje dag och sover ca 3-4 timmar max i rad, ja då är det kanske ok. 
För er som undrar så är Andreas i Polen, annars hade jag såklart ansträngt mig mer. 

(null)

Annars rullar livet på men de sista två veckorna har vädret sugit energin ur mig, bokstavligen. Jag brukar inte gnälla över vädret men allvarligt, snö varenda dag den sista tiden. Jag orkar inte skotta mer. Vill inte gräva fram bilen varje morgon och sedan se ut som jag har simmat till jobbet för jag är så blöt. Och för att inte tala om hur många gånger jag har kört fast den sista tiden, suck! 

Det enda som är bra med all denna snö är att det är perfekt att rida i! Tjoho vad kul det är att fräsa runt i halvmeter snö, både för mig och Corolla.