Alexandra Nyberg

Bra Liv Nära
Alltså ögoninflammationen tar knäcken på oss. Inte nog med det utan Sigge är dunderförkyld, feber och hostar också. Han är trött och gnällig och vill helst bara sitta i mitt knä hela tiden. Igår kom vi för första gången på hela veckan ut på en promenad och eftersom all snö är borta och solen tittade fram fick jag riktiga vårkänslor, så härligt! 
Idag har jag dock fått nog av sjukdomar och ringde vårdcentralen som inte ville ha in oss där utan jag blev hänvisad till deras app Bra Liv Nära. Jag hade ingen aning om att vårdcentralen hade samma typ av system som Kry, känns så smidigt att bli uppringd via videosamtal och slippa åka ner med en hängig Sigge. Nu blir vi uppringda kl 11.15 så hoppas vi på att få antibiotika utskrivet så vi kan fira helg ikväll också! 
(null)

Uppdatering:
Sjukt bra att få läkarsamtalet på detta sätt! Jag hade redan skickat in en bild så läkaren sa direkt att det är klart att hon ska ha en salva! Rekommenderas varmt att testa!