Alexandra Nyberg

En lördag mitt i februari
Hej på er! 
Lördag idag och vi fick sovmorgon till 6.30(!!), tack för det! 5.30 en lördag är lite tidigt även för mig.. 
vi körde Andreas till jobbet och sedan tog vi en tur på stan med mamma och Clara. Jag har shoppat, till mig själv(!!), lite nytt för badrumsskåpet, smink och rengöring och även två toppar. Härligt att för en gångs skull shoppa till mig själv! 
Vi hoppade också in på favoritfiket Stuk för en liten fika. Deras bullar är himmelska!! 

(null)

Veckan som har varit har jag, som ni vet, börjat ett nytt jobb och det känns så bra! 
Kul att börja jobba igen, har fått en bra start och när jag kom till förskolan igår (fredag) blev jag mött av en så glad kille att jag nästan fick tårar i ögonen. Sigge såg när jag parkerade bilen och bankade på rutan och vinkade och tjöt av glädje!! Vilken start på helgen, underbara unge!! 
(null)

(null)

Fick dessa fina blommor första dagen på jobbet, hur gulligt?