Alexandra Nyberg

Film från hoppträningen igår
Efter mycket om och men har min dator gått med på att samarbeta så jag lyckades få ihop en film från gårdagens hoppträning för Jens.
Corolla är inte i sitt livs bästa form just nu så varken hon eller jag orkade så mycket vilket syns i slutet på filmen då det är riktigt tungt för oss. Stackars tjejen hon var alldeles slut och det gick att krama svetten ur oss båda efteråt. 
 
Jag är hur som helst nöjd med träningen, jag bara hoppat henne två gånger innan och det har varit betydligt snällare svängar och mer utrymme. Igår fick jag verkligen jobba och jag märker själv hur ringrostig jag har blivit när det gäller hoppningen. Det var i alla fall jättekul att hoppa igen och vi fick mycket bra respons som jag ska ta med mig vidare men framförallt är det galoppen vi måste fokusera på lite mer.
 
 
 
Efter träningen igår skrittade vi av utomhus och sedan svampade jag av henne överallt medan hon fick ha back on track på benen. Jag masserade med arnika och sedan fick hon kylgele på benen och så gick vi en liten promenad i kvällssolen för att stretcha ut lite innan hon fick mash och kvällsmat i boxen. Riktigt mysigt med kvalitetstid efteråt och det verkade hon också uppskatta!
#1 - Clarany.devote.se

Hahaha omg man hör ju bara mig på slutet typ ju!🙈 Tjatar ju järnet

Svar: Haha det vet jag väl, tjatmoster :)
Alexandra Nyberg

#2 - Anonym

Vad duktig du är och vad fint Toyotan går. Jag älskar dina kommentatorer på läktaren också. Haha! / Anette

Svar: Haha ja kommentarerna är nästan lika roliga som träningen :)
Alexandra Nyberg

#3 - Camilla

Åå vad duktiga ni är!! :D Blir såååå avis på er som får hoppa! Vill också hoppa!
Ne nu ska det bli häst snart ;)

Svar: Tack :)Jag förstår att du blir sugen, men du hittar någon snart :)
Alexandra Nyberg