Alexandra Nyberg

Söndagskväll och helgen som varit
Söndagskväll och helgen swishade förbi, samtidigt som den kändes lång och innehållsrik. Andreas har varit ledig och det har vi verkligen maxat på bästa sätt! 

Idag hade jag utsläppet i stallet så jag passade på att göra allting då och även rida. Det blev en tur i skogen ihop med Sofia och Simon. Jag rider oftast själv så det är så kul när man får sällskap. 
Det var riktigt kallt (och blåsigt!) ute idag men skönt i solen! 
(null)

(null)

I eftermiddags var vi ute lite till, då bar det av till dumme mosse med lilla familjen. Jag tog inga bilder dock men mysigt hade vi och det var uppfriskande med en promenad i solen. 

Ikväll slängde jag ihop en kaka lite snabbt, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig eftersom jag fick improvisera lite men den blev god ändå. 
(null)

Jag har inte en enda bild från vår lördag? Men vi hade i alla fall en mysig dag där vi bland annat hängde i lekparken med Fredrik och Erica med kids och sen lunch/fika på Rosetten. Kvällen blev lugn hemma med god fishtaco till middag, mycket gott! Just det, jag gjorde en avstickare till stallet också för att klippa Corolla, igen. 

Känner mig fylld av energi efter helgen och nu ska jag krypa ner bredvid Sigge i sängen och krama honom lite extra hårt! 
#1 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Låter som att du haft en riktigt bra helg! :)