Alexandra Nyberg

Jag behöver tjänstledigt från livet..
Jag hade en toppenbra helg, vädret gjorde sitt, stort tack! Dock fick den ett tråkigare avslut och idag har det tyvärr fortsatt så..
Corolla fick en blödning i hoven för några veckor sen och har nu en sula på den hoven. På samma ben fick hon en behandling i kotleden av veterinären som kommer på återbesök imorgon. Igår tappade Corolla den skon! Så nu hets-ringer jag min hovslagare för att han ska kunna slå på den på nytt och efter att ha pratat med veterinären så verkar det osäkert om han kan kolla henne imorgon eftersom hon antagligen är öm i sulan och då kommer det vara missvisande. Åh vilket kaos det alltid är, det vilar en förbannelse över oss känns det som? 
 
 
Som lite extra krydda på moset så hittade jag en orderbekräftelse i min mail från HM. Någon har alltså beställt kläder på mitt inlogg.. så nu kan dagen bara bli bättre, antar jag..