Alexandra Nyberg

Namnsdag
Tisdag 14 mars betyder min namnsdag, så grattis till alla som heter Matilda.
 
Idag står babysim, bvc besök (vaccination som jag hatar!) och massage för Corolla på schemat. Först ut babysim som vi ska på snart så jag ska packa ihop våra saker. Första gången vi åker utan Andreas men jag hoppas det går bra. 
 
Igår låg Andreas hemma sjuk så vi flydde hemmet och åkte till Anna och Theo. Åt god lunch, fikade, myste och lekte, alltid så kul att träffa Anna! Sedan åkte jag förbi mamma och lämnade Sigge och åkte själv till stallet för att rida. Jag började med en tur i skogen och avslutade sedan på utebanan och det var en mycket pigg tjej igår, studsade runt och frustade!
 
 
Såhär såg det ut när Corolla masserades förra veckan, hon älskar det! Men vad hon fäller, blir galen på allt hår!!