Alexandra Nyberg

När man blir enarmad på en söndag
Söndagskväll och även den lider mot sitt slut, har varit ganska trött i veckan men fick ny energi under gårdagen, för vädret var ju bara så underbart, fick vårkänslor, i Januari tjoho!
 
Idag började jag dagen i stallet och just när allt känns som bäst åker jag i backen, med axeln före rätt ner på den hårda isen. Upp och hoppa, upp i sadeln igen, nemas problemas, men NU! Nu har hela jag stelnat till och jag kan knappt röra min arm/axel, på allvar, vad händer? Andreas tror det är en blödning, själv är jag övertygad om att den gått ur led eller är krossad på något sätt, det gör riktigt ont. Blir till att smörja med voltaren innan läggdags. 
 
Veckan som kommer blir det fullt upp, lite rörig och en hel del av allt. Lite häng med andra mammor och bebisar, möte med banken, ytterligare ett möte, babysim, häng i stallet och rida Corolla också såklart och i helgen blir det att fira pappa som fyller år. Just det, Andreas åker till Barceona med jobbet också, då blir vi ensamma hemma, jag och Sigge men det reder vi nog ut, bara jag blir bra i min axel!
 
 
Hela min mobil är fylld med foton på himlen när den är så vacker. Jag blir aldrig mätt på det. Det är därför också som vi bor i en lägenhet med bara fönster, det blir man lycklig av ;)