Alexandra Nyberg

Full rulle tisdag

Vilken dag vi har haft, full rulle verkligen! 


Började dagen hos Lina med Nathalie och Linda. Alltid lika kul, var dock tvungen att gå lite tidigare men vi ses imorgon igen. 

Åt lunch med Clara och pappa, sedan tog pappa Sigge medan vi fixade stallet och Corolla fick nya skor. 
Var ganska bra frusen när jag kom hem och ville helst lägga mig i soffan men när Andreas kom hem tog jag bilen till stan för att träffa Frida på en kaffe och shoppade även lite till Sigge som nu behöver stl 68 i kläder. 
Det var verkligen välbehövligt med egentid utan måsten. Annars är jag i stallet och det älskar jag men det är ändå ingen dötid utan massa att fixa och ansvara för och för omväxlingsskull var det skönt och mysigt att bara sitta på ett fik och se regnet på rutan, dricka kaffe och prata med bästis. Det behövde jag verkligen! 

Väl hemma lagade jag middag och ikväll bjöd jag på vegetarisk carbonara, mycket gott och enkelt att göra. Ingen bild på det tyvärr då jag var alldeles för hungrig, hehe.