Alexandra Nyberg

Barnmat, snickerskakor och good news

Godkväll, sitter utslagen i soffan, ska snart ta en dusch och sedan sova. 

Idag har vi hunnit med en lång promenad, mys med mammor och bebisar, lekt här hemma, myst lite till och ikväll har jag lagat massor av mat till Sigge och slängt ihop snickerskakor, yummie! 
Mitt i allt köksstök fick vi ett telefonsamtal som gjorde oss både glada och pirriga, spänning.. 
Imorgon är det babysim, jag önskar jag hade laddat med mer styrketräning och löpning samt lite brun utan sol innan. Det har jag inte. Istället har jag ätit gott och tränat med måtta. Ja det är för barnens skull vi går dit, jag vet, men jag ska dock ändå visa mig i bikini och det känns ju inte så kul när jag är genomskinligt blek.. 

Blek eller inte, jag har gjort god och nyttig mat till Sigge i alla fall. Yes, det är ok att tycka att jag är lite väl pretto, det tycker min mamma också, hehe..