Alexandra Nyberg

Inte vilken fredag som helst
Fredag och inte vilken fredag som helst, utan första fredagen som vi ska ut tillsammans sedan Sigge kom. 
Det känns sååå välbehövligt just nu att få komma iväg och ha lite kvalitetstid ihop. Ikväll ska vi alltså på Johan Glans och det här bokade vi för ca ett år sedan, när Sigge fortfarande bara var en ärta i magen och benämndes "bebisen". 
 
På tal om SIgge så kryper (läs hasar) han runt i hela lägenheten och småtjuter av lycka för att han kan ta sig runt själv. Vilken glädje att se det!
 
Pappas högtalare är väldigt intressanta..
 
För er som ser det vassa hörnet till höger, ja, jag ser det också och har koll, ingen panik.
 
Ska jag nämna att den här natten knappt var bättre än förra? Att jag är ett levande lik?
Att jag dessutom mår illa för jag blev åksjuk tidigare imorse när Andreas skjutsade oss. Nej han körde inte för fort, men jag satt i baksätet (som alltid sedan Sigge föddes) och bläddrade i ett häfte, det är så dumt gjort men hoppas illamåendet släpper snart.. 
Well, inget kan förstöra den här kvällen, åksjuk eller inte!
 
 
Tur att det finns filter som döljer trötta åksjuka ansikten..