Alexandra Nyberg

Ensam i soffan
Just nu sitter jag själv i soffan, helt själv och det är helt tyst. 
Andreas är inte hemma och Sigge sover (tack och lov, vilken stökig dag vi har haft!) så jag sitter här och bara njuter av tystnaden en liten stund. Nåja, jag funderar lite på vad jag ska äta för mat också, igår lyxade vi med god mat och massa gott efteråt, idag har jag ingen lust eller ork att laga någonting alls, har inget hemma att laga något av heller? Jo det har jag såklart, OM jag bestämmer mig för att vara lite kreativ, men det gör jag inte, så jag kommer nog sitta kvar här en stund till och när jag blir tillräckligt hungrig tar jag en tallrik fil, typiskt mig. 
 
Igår bjöds det på godis och vin och idag, ingenting typ.. kontrasterna i livet..
 
 
#1 - Alice

Hej. Vad har hänt med Texas? Har ni fortfarande kvar honom eller bor han hos någon annan? Insåg bara att jag inte sett honom på bloggen nåt på sistone :)

Svar: Hej, vad kul att du frågar efter Texas :) han bor kvar hos oss, lever och mår fint :) Han får dock mindre uppmärksamhet i bloggen nu, får kanske ändra på det ;)
Alexandra Nyberg