Alexandra Nyberg

Nyklippt, gårdagen och bagagevågen
Halloj lördag,
idag hoppade jag upp tidigt för jag hade en klipptid inbokad redan kl 8.00, efter det åkte jag förbi torget för att köpa färska frallor till frukosten, yummi! 
Nyklippt har jag inte varit sedan januari så det känns otroligt befriande, kanske skulle jag till och med försöka lägga lite tid på mitt hår på dagarna nu för tiden?
 
Vågade mig på en liten selfie, nyklippt och allt!
 
 
Gör ett litet snabbt hopp tillbaka till gårdagen som var så fin! Sigge och jag tillbringade några timmar på vätterstranden med mamma, Thomas och min morbror med familj. Härligt med en stranddag igen, antagligen årets sista? 
Tog ingen bild mer än på vägen hem, alltid fullt upp på stranden med Sigge så det är ingen vila direkt, mer som en alternativ trädgård för oss som bor i lägenhet..
 
 
Lite spontant igårkväll blev det grillkväll hos Nilsson och Karin. Vi hade så trevligt och så kul att se William och Sigge ihop som är lika gamla men ändå så olika. Det blev en sen kväll men pojkarna höll sig riktigt glada trots att de båda gick flera timmar på övertid. Tack för att vissa kvällar ändå blir rätt smidiga så vi hinner med att umgås och prata med vänner samtidigt!
 
Sigge redo att gå bort, med bagagevågen i högsta hugg. Bagagevåg tänker ni? Japp, det är Sigges roligaste leksak just nu, även om han har många fina "riktiga" leksaker så väljer han en bagagevåg. Tacksamt.
 
 
 
Trots en alkoholfri kväll för min del är jag så galet sliten och trött idag. Mycket kaffe har det redan hunnit bli och nu ska vi snart iväg på lite ärenden. 
 
#1 - Ida

Coolaste killen! Och vad fin mamma blev i håret! :)

Svar: Tack fina du 😘
Alexandra Nyberg

#2 - NORRSKEN EMMA

så fint håret blev =)

ha de bra
kramizz

#3 - Malin

Haha! Minns när vi var små... då var mammas kökssaker ALLTID roligare att leka med än allt man hade inne i sitt eget rum.