Alexandra Nyberg

Fredag och september
Godmorgon fredag,
ute skiner solen mot en blå himmel (nåja, lite moln också såklart) och det kommer säkert bli en underbar dag. 
 
Tänk att augusti redan har swishat förbi, i en rasande fart. Det har varit en speciell månad, den första månaden som jag och Sigge har varit själva. Vi har försökt hitta någon form av rutiner, ta oss ut på lite äventyr och bli mer självständiga (läs, ta bussen till och från stan). Vi har också träffat en hel del nya vänner och ja, vardagen är riktigt mysig.
 
Nu kommer september och hösten med den och som jag har sagt innan, jag hoppas verkligen på en fin höst med mycket sol och krisp i luften, underbart.. Snälla!
Vi började september på bästa sätt igår, en lugn förmiddag och efter lunch gick vi bort på babygruppen, så mysigt. Vi var 8 mammor och allas bebisar, vi fikade, pratade och gjorde gipsfötter, supermysigt faktiskt. 
 
September innebär inte bara mys utan jag har en del viktiga saker att ta tag i också men det får jag ta, lite undan för undan. 
 
Avslutade kvällen igår med att smyga upp till stallet, pussa på Crollis och kvällsfodra i den sköna kvällen, också mysigt.
Stallet igår på kvällen..