Alexandra Nyberg

Onsdag och vaccination

Godmorgon!
Redan onsdag, dagarna flyger iväg.. trodde jag skulle vakna med en hemsk träningsvärk idag men faktiskt inte, jag sprang igår och det var många veckor sedan sist. Blev så glad över att kroppen kändes stark och benen pigga och nu är det konditionen som behöver förbättras men jag är ändå nöjd. Så nu fick jag det sagt också, klapp på axeln till mig.

Igår var Andreas ledig så vi startade dagen med frukost på Bryggan och sedan tog vi en liten tur med bilen ut på landet. Kollade på hus, hästgårdar och dagdrömde lite..

Idag då? Idag ska vi till BVC vid 11 för att mäta, väga och vaccinera Sigge. Det gör redan nu ont i hjärtat men jag håller tummarna för att han inte blir dålig efteråt bara.
I eftermiddag träffar vi Emelie och Nathalie med deras små flickor.