Alexandra Nyberg

Solig måndagsmorgon i maj
God morgon!
Måndagsmorgon och jag vaknar upp till sol, vad härligt!
Inatt sov jag riktigt dåligt, kan inte svara på varför men jag låg vaken och vände och vred på mig vid flera tillfällen inatt och när jag runt 4-5 imorse såg att himlen var alldeles rosa utanför tänkte jag först hoppa upp och börja fota, men lugnade mig och lyckades somna om en stund till. Tur det antagligen..
 
Veckan som kommer är en kort vecka, jobbar endast mån-ons och sedan blir det långledigt och med tanke på vädret som ska bli så fint så är ingen gladare än jag, eftersom vi dessutom ordnade utemöbler till terrassen igår.
 
 
Efter jobbet idag blir det lite mys med Corolla, en promenad i solen (som förhoppningsvis är framme då med) och så får hon beta lite gräs. En lugnare dag helt enkelt.
Clara och Corolla tävlade igår, Corollas första dressyrtävling på mer än klubbnivå och det fixade dem alldeles utmärkt men hon såg lite trött ut efteråt så idag är hon värd en lugnare dag!
Faktum är att det är nästan lika kul att stå bredvid på en tävling som att tävla själv, faktiskt.
 
 
 
#1 - Ida

Vilken lyx! Själv jobbar man på fredag :)