Alexandra Nyberg

Tredje advent
Igår var det tredje advent och jag fick en mycket bra sådan.
På förmiddagen tog jag och Ebba en tur i skogen med hästarna, vi skulle skritta men Corolla var av andra åsikter, hon hoppade, studsade och höll på att bocka av mig i geggan men jag lyckades hålla mig kvar på halsen, haha, krut i henne är det fortfarande i alla fall. Skönt att ha någon att rida med igen, efter att ha promenerat med Corolla i mörkret ensam varje dag hinner man lätt tröttna. 
 
På kvällen var det luciashow i stallet och det var riktigt kul och jag fick många gapskratt. Sigge tog det hela med ro och sov större delen av tiden, meeen, han blir nog intresserad av hästar tids nog ändå, eller? 
 
Resten av dagen och kvällen var det bara mys hemma i soffan, en riktigt bra söndag!
 
 
Hon är bra fluffig nu Corolla..