Alexandra Nyberg

Tillbaka från julledigheten
Nu är vi tillbaka igen efter flera dagars julledigt med familjen. Vi har haft en toppenbra jul med familjen och firat i flera dagar. Sigge blev otroligt bortskämd med en massa julklappar och jag är så tacksam att vi har så fin familj och släkt. Jag önskar att jag kunde säga att jag är pigg och utvilad men dessvärre inte. Sigge firad sin första julafton med feber så han var gnällig och trött hela dagen, fullt förståligt, stackarn.. Han är nu piggare men istället har förkylningen slagit till hos mig och Andreas. Jag vaknade idag upp med tungt huvud och tjock hals, trots en ganska bra natt. Det blir till att ta det lite lugnt nu några dagar och hoppas på att vi piggnar till!
 
Granen slängde jag förresten ut igår, har aldrig sett en gran som barrat så mycket, hua, skönt att den är ute nu!
Just nu utanför vårt fönster, sol, underbart!