Alexandra Nyberg

Grym start på veckan

Vilken härlig måndag jag har haft!

Natten var en av de bättre på flera veckor och när jag vaknade lyckades jag få en plats på babysim till Sigge. Ska bli riktigt mysigt!
Morgonen fortsatte bjuda på positiv energi för Sigge åt upp gröten imorse, lycka!
Efter frukost tog vi en promenad ner till stan i det underbara vädret. Där träffade vi Sara på Bryggan för att tanka energi och prata om allt från plugg till hästförsäkringar, hehe! Kände mig både lätt och energifylld när jag åkte hemåt igen.
Ikväll slängde jag dessutom ihop en riktigt god middag, panerad torsk med potatis och ärtpuré, yummi yummi!

Vilken start på veckan, helt underbart.

#1 - Ida

Sugen på plugg?
Jag har ansökt till några kurser att läsa vid sidan av jobbet nu till vårterminen. Har lite pluggsug :)

Svar: Åh vad kul, jag är också lite sugen på att plugga faktiskt. Vad ska du läsa för något? Åh vi måste höras snart :)
Alexandra Nyberg

#2 - Ida

Beteendevetenskap tänkte jag :) dudå?
Ja verkligen, jag behöver mycket Alexandra-energi! Dags att boka in ett besök snart :)

Svar: Åh intressant :) Jag vet inte, något med ekonomi tror jag, är dock inte helt hundra.. :P Åh ja det behöver ja också vännen :)
Alexandra Nyberg