Alexandra Nyberg

Bästa oljan
Vill tipsa om Bio-Oil, en "allt-i-allo" olja som går att använda till det mesta, håret, kroppen och ansiktet. Den är ekologisk och luktar gott vilket är ett stort plus!
Jag började använda den när jag precis tagit bort en leverfläck i ansiktet för jag läste att den kunde minska ärr. Nu vet jag inte hur ärret skulle sett ut annars men det syns inte om man inte vet om det och sedan dess är jag fast med oljan. Den ska även funka att smörja in magen med när man är gravid så just nu används den varje kväll här hemma. Jag vet inte om det hjälper, men jag inbillar mig det i alla fall.
 
#1 - Alice

Vart köper du den? :-)

Svar: Den finns på Apoteket men även på många hälsokost.
Alexandra Nyberg

#2 - Camilla

Den använde jag på magen när jag var gravid, och fick inte en enda bristning, så på mig hjälpte den i alla fall :)