Alexandra Nyberg

Kolik
Godmorgon,
Eller egentligen inte är det ingen godmorgon. Jag är spyfärdig av trötthet och känner mig på allvar helt utmattad. Anledningen till det är helt enkelt att Selim fick kolik igår så jag var i stallet från 17-22.30 och åkte även upp en gång i natt också. Ett resultat av att han har rört på sig alldeles för lite (på grund av den vidriga hältan) och dessutom dricker dåligt. Jag försöker truga honom med torkade morötter som är uppblötta och det äter han ju men han dricker ytterst lite ur hinken i boxen och ingenting i hagen.. 
Hur som helst verkar han må bättre och vara piggare nu i alla fall, vilket han var redan igår när vi lämnade men ville ändå kolla till honom kring 4- tiden imorse också. 
Tack och lov att det är fredag, nu ska jag bara uthärda den här dagen och hålla mig vaken! 


Självklart gör jag allt för dig! 
#1 - Camilla

Stackars liten :( Styrkekramar till dej! Får hoppas att 2015 blir ett bättre hästår :)

Svar: Ja.. :( tack så mycket, det hoppas jag med.. Känns som det måste vända snart.. :/
Alexandra Nyberg