Alexandra Nyberg

Måndag, ny tung vecka och cx
Ny vecka är igång och den här veckan kommer jag behöva lägga mycket fokus på skolan med inlämning på söndag.
Idag har jag varit i skolan, på föreläsning och seminarie och vi passade på att vara effektiva på hålet på 3 timmar där emellan genom att plugga på Espresso house. 
Ikväll var jag iväg och tränade cx med Sofia, älskar att träningen bara är 30 min och högintensiv, snabbt och effektivt är min melodi när det gäller träning! Alltid skönt att träna på måndagar och starta veckan någorlunda hälsosamt. 
 
Det kommer inte bli mycket tid i stallet den här veckan och det känns jättetrist men så är det ibland, Clara tar hand om Selim och jag får igen vår förlorade tid lite senare när skolan lugnat sig lite.. (gör den det någon gång?!?)
 
 
#1 - Matilda

Sv: men åh så roligt, hoppas du kan va med på båda som du har tänkt!
Jag ska fortsätta tjata på pappa att vi ska åka till jfk iallafall någon av de tävlingarna. Han tycker det är lite för långt att åka men han kanske ger sig snart;)