Alexandra Nyberg

Fullbokad lördag
Lördag och imorgon är det första advent, vad tiden går fort alltså!
Idag har jag en massa att hinna med medan Andreas är på jobbet och ikväll blir det mys med glögg och hänga upp julstjärnorna i fönstret bland annat.
 
 
#1 - Matilda

Åh visst är det mysigt nu i juletider:)

Tänkte bara fråga, har du märkt någon skillnad än med back on track ryggvärmaren? Är ganska säker på att jag ska köpa en sån nu nämligen. :)

#2 - Matilda

Okej, tack för svaret iallafall. Jag vet, det är ett gissel det där med sadlar, paddar ryggar och hela köret. Det påverkar ju ridningen och deras hälsa så mycket och det är så svårt att göra något åt det snabbt. Men hoppas värmaren hjälper ännu mer på Sigge när han har vant sig. Jag ska nog se om någon är sugen på att ge mig en i julklapp... ;)