Alexandra Nyberg

Examen på fredag
Dagarna springer iväg och jag knappt fatta att jag tar examen på fredag, helt otroligt vad fort tiden har gått! Jag har lärt mig så otroligt mycket och även utvecklats som person.
Jag har som plan att läsa ett år till, känner mig inte riktigt klar men har heller "inget bättre" för mig så kan passa på att skaffa sig ännu mera kunskap medans man kan. [Kunskap är makt och en kunskap är aldrig tung att bära] - ja ni fattar..
Blir dock en ny klass men med många av de gamla klasskompisarna kvar! Hoppas att det sista året ska ge mig inblick i vad jag faktiskt vill satsa på sen, för just nu vet jag inte helt säkert, jag ändrar mig från dag till dag..
 
 
Studenten 2008, hela fem år sedan, ja tiden går verkligen fort..
Någon sådan fest blir det inte på fredag, kanske lika bra, är ju trots allt inte 18 längre.. hehe :)
#1 - Anette

Vilken fin bild! Du kan ställa upp i någon fototävling med tema lycka!



Svar: Hehe tack :) ja kanske det hade varit något ? :)
Alexandra Nyberg