Alexandra Nyberg

Nya tag efter helgen
Efter en helg som jag hade så höga planer för, som blev helt upp-och-ner-vänd och riktigt förfärlig i vissa stunder, så är jag nu tillbaka med nya tag, om än något naggad i kanten.

Har nog aldrig saknat min fina mamma, syster, Daisy och mitt gamla flickrum på mariebo så mycket som den här helgen! Tufft.
Snart flyttar dem också och då finns det inget "gammalt flickrum" att fly tillbaka till. Jobbigt.

Hycinten jag fick av mamma i veckan har slagit ut och det doftar ljuvligt :) precis så som det alltid luktar hemma "hos oss" runt jul.
Igår bakade dem pepparkakor och lyssnade på julmusik, jag gjorde nougatkakor. Det var allt jag orkade med efter omständigheterna.

Men, nu är det måndag och idag blir det gymmet!
-5 ute, massa snö, lovely :)

#1 - Miranda Fyrpihl

Ja, visst vill vi ha vårt flickrum ibland!

Vart tränar du? Friskis eller kanske sportlife?



Kram

#2 - Emilie

Tack :) Jag vet inte än.. om det blir som jag hoppas så kommer jag kanske flytta härifrån redan i februari. Fast känner att jag kanske kommer flytta tillbaka senare på våren efter mina äventyr.. vi får se :)