Alexandra Nyberg

Jag är inte värd mitt "långa" hår
Idag har besökarna strömmat hit till bloggen, kul kul och varmt välkomna :)

Tänkte börja med att berömma mig själv. Har dammat, damsugit och våttorkat här hemma innan jag gick bort och såg på Claras teater. Hon var riktigt duktig faktiskt :)

När som helst kommer Andreas hem och då ska vi laga mat :)
Visserligen har jag precis målat naglarna så vet inte hur jag ska kunna hjälpa till? Haha.. han kommer bli galen, stackarn :)

Så snart jag hittat min kamersladd ska jag visa Er lite bilder :)

Så länge bjuder jag på egopics :)



Ska erkänna en sak, mitt hår har suttit i den där knuten sedan 0.600 imorse när jag skulle tvätta av mig, jag har inte ens orkat borsta det, blää..
Till och med min frisör sa till mig sist att "du kan likaväl klippa page - du gör inget med håret längre. Förr höll du alltid på att fixa med det." - Tack för den, nu var man tråkig också :) haha