Alexandra Nyberg

Ont i huvudet
Har haft lite små huvudvärk sedan jag vaknade imorse och trodde det skulle släppa under dagen men icke..

Gick en promenad i slasket innan, kändes nästan som det var varmt ute, man är så van vid kylan att +4 kändes riktigt behagligt :)
Tog sedan en dusch, rakade benen och gjorde en hår inpackning och sedan blev det lunch.

Ska scrappa ett kort till älsklingen nu och sedan kommer han och hämtar mig så ska vi till Trånghalla för att äta middag ikväll!

#1 - Emma

hej sötnos!

Allt bra med dig idag? :)



Jag har i min blogg, nånting som heter "Dagens fråga" och det skulle vara jätte roligt om du ville vara med och svara på denna fråga som är för idag; "Om du fick ge en kändis - vem som helst

en käftsmäll, vem skulle det ha varit och varför?" :)



Puss!

#2 - Jennifer

Sv: Jasså okej :D Första gången jag såg en film i 3D var Avatar i Uppsala! :)

Jadu, jag har faktist ingen aning, det var min syster som sa det till mig haha :P