Alexandra Nyberg

Helgen är över för den här gången
Söndag kväll, helgen går alldeles för fort.
Positivt är att det är alldeles grått och slask ute, vilket gör att snön smälter och jag är överlycklig :)
Gillar snön på vintern men nu har den legat i över 2 månader, nästan tre och det räcker gott och väl för mig! Nu längtar jag efter att få slänga på mig vårkläderna, åtminstonde slippa vinterjackan och kängorna!!

Var sak har sin tid, våren kommer när det är dags.. haha..

Idag har älsklingen och jag varit på gymmet, jätte skönt att träna och Andreas hjälpte mig med lite nya övningar och är superbra på att peppa mig. Inför honom ger jag alltid det lilla extra. Tur att vi inte tränar ihop varje dag, då hade jag biffat till mig rejält, haha!

Imorgon ska jag träffa min fina vän Ida på en frukostfika, har inte sett henne på länge så det ska bli toppen kul :)
Sedan ska jag till jobbet och lämna in om min semester, tänkte gå upp och sedan hem, det blir en promenad på nästan 2 mil, ska bli skönt!

Låg på spikmattan innan och det gjorde mig alldeles trött så ska faktiskt krypa ner i sängen nu, bara tvätta av mig och borsta tänderna först!