Alexandra Nyberg

The Ugly Truth - vi fick parkeringsböter, asholes
Vilken dag jag har haft!

Började med att jag sov dåligt, drömde väldigt konstiga saker. Tvingade mig upp ur sängen, fick i mig frukost och skulle sedan gå ut och fota, blev sittandes i solen och kände värmen och dag drömde.
Upptäckte hur mycket klockan var, småsprang hem. Duschade och åt mat, snabbt på med lite mascara och sedan dra till jobbet. Jobbade några timmar och skyndade ner till jobb nr 2, för att hämta ut biobiljetter och sedan hem, byta om och sedan kom min pälsklingen och hämtade mig, irrade runt för att få parkering och till sist kunde vi sätta oss för att se på filmen The ugly truth.
Filmen var otroligt rolig, den var förutsägbar men bjöd på så mycket skratt så jag skulle kunna se den igen :)
Många gånger som hela biosalongen bara skrek av skratt, härligt :)

Efter det gick vi för att ta en mysig kvälls cappuccino, pratade på om allt möjligt, he's my man.

Dock möttes vi av parkeringsböter när vi kom fram till bilen, uppenbarligen hade vi ställt oss på SJ's personalparkering men vi såg minsann inga skyltar som påpekade detta. Alla som känner mig vet att jag tar tag i saken när jag känner mig orättvist behandlad så imorgon ska jag ringa och fråga var exakt skylt - jäveln står och kan han inte visa mig var den finns (vilket han inte kommer kunna, eftersom nr går till uppsala) ja då kommer jag kräva på mitt eget speciella sätt att han makulerar den lilla räkningen som vi fått, grr..

Nu dör jag av trötthet, imorgon får ni se lite bilder, kul va ;)