Alexandra Nyberg

Spikmattan
Igår kom mamma hem med den berömda spikmattan.
Det första jag gjorde var att lägga mig på den och vilken känsla, wow säger jag bara.
Det var jätte skönt och jag höll på att somna på direkten. Spikmattan ska lösgöra endorfiner i kroppen som gör att man mår bättre och mer utvilad och så vidare..

Jag blev alldeles lugn och kan lova att jag sov riktigt gott inatt. Vet inte om det berodde på spikmattan eller att jag hade en massa sömn att ta igen, kanske en kombination? Gott sov jag i alla fall =)

#1 - Anonym

hej. jag har ju gått på balettakademiens 1 åriga linje upp i umeå nu. har slutat den kursen och kommit hem till helsingborg igen, om en månad ka jag söka ackis 3 åriga linje i sthlm. Har kommit in på en skola i oslo redan som jag kanske ska gå, får se hur det blir om jag nu skulle komma in i sthlm istället. Ja jag och Fredde är fortfarnde tillsammans, lite kompliserat just nu bara , de e svårt att hålla allt på topp, just nu står min framtid och dansen som nummer 1 för mig!

Du får ha de så bra!