Alexandra Nyberg

Torsdag 18 juni
Idag har det regnat nästan precis hela dagen, känns inte så lovande inför imorgon men det är bara att acceptera läget, vädret är trots allt det sista som vi kan påverka.
Ingen har väl missat att det är midsommar imorgon? Fick min klänning igår som jag beställt från Nelly och den satt jätte bra, hoppas bara det inte blir kallt imorgon utan att jag kan använda den.

Har precis hämtat mig en kopp kaffe, har sjukt ont i huvudet och har haft det hela dagen, har redan tagit två huvudvärkstabletter men det har inte släppt ändå =(
Efter jobbet ska jag gå till optikern och kolla ifall viruset släppt från mitt öga och förhoppningningsvis så kan jag börja använda linser igen.

Ikväll kommer Andreas hem så vi ska mysa till det med en film och bara slappa, det ska bli skönt och jag längtar redan =)