Alexandra Nyberg

Jag har blivit förkyld =(
Oj vad jag vaknade upp och mådde dåligt idag =/
Halsen värker som bara den och näsan är helt igentäppt. Har redan druckit en massa te men det hjälper inte speciellt mycket.
Är dessutom sjukt trött så förstår inte varför jag ens är uppe?
Min fina vän Erik ringde igår runt 23.30 och vi pratade på i 2,5 timme så somnade inte förrän runt 2 tiden igår. Inte konstigt att jag är trött, men varför vaknade jag då?
Vi hade en otroligt rolig pratstund igår, pratade verklgien på om allt mellan himmel och jord, både roliga och lite mer allvarliga saker.

Hur går det med mitt 8 veckors träningsschema nu? Kan man powerwalka fast man har såhär ont i halsen, är det farligt? Är det svininfluensan på G? haha.. nej skämt å sido men jag brukar faktiskt sällan vara sjuk så det är lite underligt, speciellt när jag kom igång så fint med träningen förra veckan, vill inte sabba det nu =(

Jaja dags att göra det enda rätta, krypa ner under sängen och sova en stund till, kanske mår jag bättre sen och kan träna då?

#1 - emma

krya på dig!