Alexandra Nyberg

Hur ska jag överleva dagen?!
Hur jag har tagit mig igenom dagen såhär långt är en gåta, hur jag ska orka med resten av dagen kan endast någon av världens alla gudar svara på =/

Masade mig ut på en promenad, kändes ganska bra, kunde inte pressa på i mitt vanliga tempo och fick gå en kortare runda, men jag var ändå stolt över mig själv. Kommer hem, tar en dusch och dör lite grann.
Jag blev så hängig, så trött, så hostig.

Fick på mig kläder, hämtade min syster från skolan, åkte till Ica maxi och storhandlade för 800(!!!) kr!!! (vuxenpoäng)
Ville helst dö, förstår nu hur mamma känner dem dagar då hon är trött och ändå måste göra allt.
Träffade Ebba på jobbet, jobb-Ebba, en av dem bästa. Pratade skit om en kollega som slutar idag (jippi) och sedan kånka hem på all mat jag köpt.

Min morbor ringer och ber mig om hjälp, passa hans son, min kusin, Vilgot 2 år gammal och sjövild.
Självklart ställer jag upp, ungen är urgullig men just idag är jag mer död än levande. Ska göra pannkakor om en stund åt oss alla och sedan bär det av till stallet 17.00,
Tur att Andreas kommer ikväll.

Men hur ska jag orka ta mig till jobbet imorgon?!?!?



Om man mår som man förtjänar? Då måste jag vara riktigt svart på insidan..