Alexandra Nyberg

Min onsdag

Vad fort den här dagen har gått. Kan ärligt erkänna att jag inte gav 100% sista timmen på jobbet, hade lite annat att tänka på men tillslut blev klockan 16.45 och jag cyklade ner till stan.
Jag mötte upp Nina och Andreas som hade fikat och Nina va så brun och fin för hon har varit i Thailand i en månad nu.
Vi gick runt och kikade på lite allt möjligt och Andreas köpte en jätte fin tröja. Själv hittade jag ett par urläckra skor på scorett som jag är sugen på att köpa imorgon, men vi får väl se hur det blir med den saken..

Innan vi åkte hem så mötte vi upp Erlandsson som kom hem från lumpen och skulle åka med Andreas hem. Kan väl ärligt erkänna att jag nog inte har träffat Erlandsson på väldigt länge heller så det var kul att säga hej till honom.

När jag kom hem nu så svabbade jag golvet i mitt rum och även dammade av det. Ska strax hoppa in i duschen och sedan måla naglarna med så jag blir fin inför helgen =)

Imorgon är det ju valborg så Andreas plockar mig efter jobbet så åker vi hem hit och myser till det lite med god mat med min mamma, morbror och hans sambo samt min lille kusin på 2 år =)




Två dagar i rad nu så har jag haft två slaktar samtal med två kunder på jobbet och trots att jag kanske egentligen inte har skött det sådär strålande så har Simon gjort tummen upp åt mig och skrattat, det känns ju strålande =)